Webbläsaren som du använder stöds inte av denna webbplats. Alla versioner av Internet Explorer stöds inte längre, av oss eller Microsoft (läs mer här: * https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/windows/end-of-ie-support).

Var god och använd en modern webbläsare för att ta del av denna webbplats, som t.ex. nyaste versioner av Edge, Chrome, Firefox eller Safari osv.

 Burak Tunca . Foto

Burak Tunca

Universitetslektor

 Burak Tunca . Foto

Marketing and Market Research

Författare

  • Burak Tunca

Redaktör

  • Gerard Emilien
  • Rolf Weitkunat
  • Frank Lüdicke

Summary, in English

In this chapter, the author presents a brief introduction of marketing and market research, and subsequently highlights the contemporary developments that influence current thinking in these areas. By familiarizing marketing academics and practitioners with the state-of-the-art discussions, this chapter aims at improving the knowledge and understanding of marketing and market research, as well as enhancing the rigor of market research applications.

Publiceringsår

2017-03-17

Språk

Engelska

Sidor

383-407

Publikation/Tidskrift/Serie

Consumer Perception of Product Risks and Benefits

Dokumenttyp

Del av eller Kapitel i bok

Förlag

Springer International Publishing

Ämne

  • Business Administration

Aktiv

Published

ISBN/ISSN/Övrigt

  • ISBN: 978-3-319-50528-2
  • ISBN: 978-3-319-50530-5