Webbläsaren som du använder stöds inte av denna webbplats. Alla versioner av Internet Explorer stöds inte längre, av oss eller Microsoft (läs mer här: * https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/windows/end-of-ie-support).

Var god och använd en modern webbläsare för att ta del av denna webbplats, som t.ex. nyaste versioner av Edge, Chrome, Firefox eller Safari osv.

Porträtt av Johan Anselmsson. Foto.

Johan Anselmsson

Biträdande prefekt Marknadsföring, Företagsekonomiska institutionen

Porträtt av Johan Anselmsson. Foto.

Vad driver konsumenters rekommendation (NPS) respektive lojalitet inom e-handel?

Författare

  • Johan Anselmsson

Avdelning/ar

  • Företagsekonomiska institutionen
  • Marknadsföring

Publiceringsår

2021-05-24

Språk

Svenska

Publikation/Tidskrift/Serie

Digital Competences of Swedish Brands. Working report series

Issue

2021:2

Dokumenttyp

Working paper

Ämne

  • Business Administration

Nyckelord

  • e-handel onlinehandel, NPS, Lojalitet, Varumärke, Penetration

Status

Published

Projekt

  • Digital Competences of Swedish Brands