Webbläsaren som du använder stöds inte av denna webbplats. Alla versioner av Internet Explorer stöds inte längre, av oss eller Microsoft (läs mer här: * https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/windows/end-of-ie-support).

Var god och använd en modern webbläsare för att ta del av denna webbplats, som t.ex. nyaste versioner av Edge, Chrome, Firefox eller Safari osv.

Porträtt av Johan Anselmsson. Foto.

Johan Anselmsson

Biträdande prefekt Marknadsföring, Företagsekonomiska institutionen

Porträtt av Johan Anselmsson. Foto.

Tillväxten av nya användare för Amazon.se har mattats av det senaste halvåret, men tillväxtpotentialen är fortfarande stor bland generation Y och Z

Författare

  • Johan Anselmsson

Avdelning/ar

  • Företagsekonomiska institutionen
  • Marknadsföring

Publiceringsår

2022-06

Språk

Svenska

Publikation/Tidskrift/Serie

Digital Competences of Swedish Brands. Working report series Publisher name: Lund University. Lund School of Economics and Management

Volym

2022

Issue

1

Dokumenttyp

Working paper

Förlag

Lund University School of Economics and Management

Ämne

  • Business Administration

Nyckelord

  • branding
  • online
  • amazon
  • Amazon.se
  • varumärke
  • varumärkeskapital
  • e-handel
  • online handel

Status

Published

Projekt

  • Digital Competences of Swedish Brands