Webbläsaren som du använder stöds inte av denna webbplats. Alla versioner av Internet Explorer stöds inte längre, av oss eller Microsoft (läs mer här: * https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/windows/end-of-ie-support).

Var god och använd en modern webbläsare för att ta del av denna webbplats, som t.ex. nyaste versioner av Edge, Chrome, Firefox eller Safari osv.

Porträtt av Johan Anselmsson. Foto.

Johan Anselmsson

Biträdande prefekt Marknadsföring, Företagsekonomiska institutionen

Porträtt av Johan Anselmsson. Foto.

A conceptual framework for customer based brand equity in grocery categories – implications for future research

Författare

  • Johan Anselmsson
  • Ulf Johansson
  • Niklas Bondesson

Avdelning/ar

  • Företagsekonomiska institutionen
  • Institutet för Ekonomisk forskning

Publiceringsår

2006

Språk

Engelska

Publikation/Tidskrift/Serie

The Institute of Economic Research Working Paper Series

Volym

4

Dokumenttyp

Working paper

Ämne

  • Business Administration
  • Economics and Business

Status

Published