Webbläsaren som du använder stöds inte av denna webbplats. Alla versioner av Internet Explorer stöds inte längre, av oss eller Microsoft (läs mer här: * https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/windows/end-of-ie-support).

Var god och använd en modern webbläsare för att ta del av denna webbplats, som t.ex. nyaste versioner av Edge, Chrome, Firefox eller Safari osv.

Porträtt av Johan Anselmsson. Foto.

Johan Anselmsson

Biträdande prefekt Marknadsföring, Företagsekonomiska institutionen

Porträtt av Johan Anselmsson. Foto.

Servicekvalitet som konkurrensmedel i dagligvarudetaljhandeln : ett instrument för att mäta kundupplevd servicekvalitet i dagligvarubutiken

Författare

  • Johan Anselmsson
  • Ulf Johansson

Avdelning/ar

  • Företagsekonomiska institutionen
  • Institutet för Ekonomisk forskning

Publiceringsår

2001

Språk

Engelska

Publikation/Tidskrift/Serie

6

Dokumenttyp

Rapport

Förlag

Reports from Lund International Food Studies

Ämne

  • Business Administration

Status

Published