Webbläsaren som du använder stöds inte av denna webbplats. Alla versioner av Internet Explorer stöds inte längre, av oss eller Microsoft (läs mer här: * https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/windows/end-of-ie-support).

Var god och använd en modern webbläsare för att ta del av denna webbplats, som t.ex. nyaste versioner av Edge, Chrome, Firefox eller Safari osv.

Porträtt av Johan Anselmsson. Foto.

Johan Anselmsson

Biträdande prefekt Marknadsföring, Företagsekonomiska institutionen

Porträtt av Johan Anselmsson. Foto.

Konsumentbaserat varumärkeskapital och livsmedel - Att förstå varför konsumenterna betalar mer för leverantörsvarumärken än för handelns egna märkesvaror

Författare

  • Niklas Bondesson
  • Johan Anselmsson
  • Ulf Johansson

Avdelning/ar

  • Företagsekonomiska institutionen
  • Institutet för Ekonomisk forskning

Publiceringsår

2005

Språk

Svenska

Publikation/Tidskrift/Serie

Lund International Food Studies

Dokumenttyp

Rapport

Förlag

[Publisher information missing]

Ämne

  • Business Administration
  • Economics and Business

Status

Published

Report number

2005/03