Webbläsaren som du använder stöds inte av denna webbplats. Alla versioner av Internet Explorer stöds inte längre, av oss eller Microsoft (läs mer här: * https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/windows/end-of-ie-support).

Var god och använd en modern webbläsare för att ta del av denna webbplats, som t.ex. nyaste versioner av Edge, Chrome, Firefox eller Safari osv.

Porträtt av Johan Anselmsson. Foto.

Johan Anselmsson

Biträdande prefekt Marknadsföring, Företagsekonomiska institutionen

Porträtt av Johan Anselmsson. Foto.

Lund Digital Marketing Insights Survey 2022

Författare

  • Burak Tunca
  • Johan Anselmsson

Avdelning/ar

  • Marknadsföring
  • Företagsekonomiska institutionen

Publiceringsår

2022-01

Språk

Engelska

Dokumenttyp

Rapport

Förlag

Lund University School of Economics and Management

Ämne

  • Business Administration

Nyckelord

  • Digital marketing
  • Social Media
  • online advertising

Status

Published

Projekt

  • Digital Competences of Swedish Brands