Studievägledare och kursadministratörer vid Institionen för handelsrätt

Institutionen för handelsrätt erbjuder studievägledning på grund- och avancerad nivå. Du behöver inte vara student hos oss för att kontakta vår studievägledning.

Om du har frågor gällande någon av våra kurser eller funderar på att studera mot en kandidatexamen i handelsrätt är det hit du ska vända dig. Studievägledningen kan exempelvis hjälpa till med:

• Vägledning inför ansökan
  • Lägga upp en individuell studieplan
  • Behörighetsbedömningar
  • Frågor om pedagogiskt stöd
  • Stöd i studierna
  • Studieplanering
  • Tillgodoräknande
  • Studieuppehåll på program
  • Studieavbrott och anstånd

Studievägledaren har under ordinarie terminstider

• telefontid måndag, tisdag och torsdag kl 9-10 och
  • drop-in måndag, tisdag och torsdag kl 10.30-12.00 i EC2:393.

Du är också välkommen att mejla för att boka en tid, där du anger om du vill ses på plats, via Zoom eller telefon. Det går självklart också bra att ställa frågor via mejl.

Alla frågor är välkomna!

Kontakta studievägledningen handelsrätt