Webbläsaren som du använder stöds inte av denna webbplats. Alla versioner av Internet Explorer stöds inte längre, av oss eller Microsoft (läs mer här: * https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/windows/end-of-ie-support).

Var god och använd en modern webbläsare för att ta del av denna webbplats, som t.ex. nyaste versioner av Edge, Chrome, Firefox eller Safari osv.

Sofia Ulver. Foto.

Sofia Ulver

Docent

Sofia Ulver. Foto.

Market Radicalization: Exploring Reversed Co-optation in Far-Right Consumer Culture

Författare

  • Sofia Ulver
  • Tina Askanius

Avdelning/ar

  • Marknadsföring
  • Sociologi

Publiceringsår

2020-10-04

Språk

Engelska

Publikation/Tidskrift/Serie

Advances in Consumer Research

Volym

47

Dokumenttyp

Konferensbidrag

Förlag

Association for Consumer Research

Ämne

  • Business Administration

Nyckelord

  • Brands
  • Far right
  • Radicalization

Aktiv

Published

Projekt

  • The Multicultural Imaginary