Webbläsaren som du använder stöds inte av denna webbplats. Alla versioner av Internet Explorer stöds inte längre, av oss eller Microsoft (läs mer här: * https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/windows/end-of-ie-support).

Var god och använd en modern webbläsare för att ta del av denna webbplats, som t.ex. nyaste versioner av Edge, Chrome, Firefox eller Safari osv.

Sofia Ulver. Foto.

Sofia Ulver

Docent

Sofia Ulver. Foto.

Affective Transculturation: Exploring Vulnerable Retail Spaces as Affective Opportunities for Consumer Inclusion

Författare

  • Hossain Shahriar
  • Sofia Ulver

Avdelning/ar

  • Marknadsföring
  • Centrum för handelsforskning vid Lunds Universitet
  • LTH profilområde: Livsmedel och bioteknik

Publiceringsår

2024

Språk

Engelska

Publikation/Tidskrift/Serie

Advances in Consumer Research

Dokumenttyp

Konferensbidrag

Ämne

  • Business Administration

Conference name

Asia-Pacific Association for Consumer Research (AP-ACR) 2024 Conference

Conference date

2024-07-08 - 2024-07-11

Conference place

Bali, Indonesia

Aktiv

Inpress

Projekt

  • Centre for Retail Research at Lund University