Johan Anselmsson
Biträdande prefekt Marknadsföring, Företagsekonomiska institutionen
Ut ur pandemin – rakt in i den digitala transformationen. Ska stadskärnans överlevnad bli en valfråga 2022?
Författare
Summary, in Swedish
1. Utveckla en stadskärna som hjälper medborgarna att få ihop livspusslet innan man satsar på att skapa en unik stadskärna för turister.
2. Öka tillgängligheten på ett hållbart sätt genom konkurrenskraftig kollektivtrafik och en selektiv strategi för biltrafikanter under viktiga shoppinghelger.
3. Mindre samverkan och större utkrävt ansvar för kommunen.
Avdelning/ar
- Företagsekonomiska institutionen
- Marknadsföring
Publiceringsår
2021-12-01
Språk
Svenska
Publikation/Tidskrift/Serie
Digital Competences of Swedish Brands. Working report series
Issue
2021:4
Fulltext
- Available as PDF - 628 kB
- Download statistics
Dokumenttyp
Working paper
Förlag
Ekonomihögskolan, Lunds Universitet
Ämne
- Business Administration
Nyckelord
- Cityhandel, Stadskärna, e-handel, onlinehandel, corona
- Cityhandel, Stadskärna, e-handel, onlinehandel, corona
Status
Published
Projekt
- Digital Competences of Swedish Brands