Default user image.

Johan Axhamn

Default user image.

Copyright in a borderless online environment

Redaktör

• Johan Axhamn

Summary, in English

In October 2011, the Institute for Legal Research (Institutet för Rättsvetenskaplig Forskning) organized a symposium to explore various aspects of the theme copyright in a borderless online environment. The symposium gathered prominent Nordic and International scholars and practitioners in the field of copyright and international private law. This volume is in essence the collection of papers presented at the symposium.

Participants and contributors are Stig Strömholm, Paul Torremans, Gillian Davies, Ulf Maunsbach, Jan osén, Daniel Gervais, Silke von Lewinski, Gunnar arnell, Peter Danowsky, Marianne Levin, Marcus Norrgård and Bernt Hugenholtz. Editor is Johan xhamn.

Bok

Norstedts Juridik AB

• Law (excluding Law and Society)